Satış ve Müşteri İlişkileri

KURS HAKKINDA

Okademi.com tarafından düzenlenen Satış ve Müşteri İlişkileri eğitimi diğer Okademi eğitimleri gibi Üçgen, Dörtgen ve Çokgen paketlerden oluşur ve bireylerin ihtiyaçlarına göre onları yetkinleştirir.

Bu eğitimimiz mentor eğitim modeline göre 1 veya 2 kişilik eğitimler olarak verilir ancak Okademi tarafından grup eğitimi olarak da düzenlenebilmektedir.

Online satın almak istemiyor musunuz? Hangi eğitimi alacağınızdan emin değil misiniz? Bizi hemen arayın eğitim danışmanlarımız sizi bilgilendirsin:
0212 591 46 09 / 0850 520 05 98

Bu ürün şu anda stokta yok veya mevcut değil.

Stok Kodu: Yok Kategoriler:

KURS HAKKINDA

Okademi.com tarafından düzenlenen Satış ve Müşteri İlişkileri eğitimi diğer Okademi eğitimleri gibi Üçgen, Dörtgen ve Çokgen paketlerden oluşur ve bireylerin ihtiyaçlarına göre onları yetkinleştirir.

Bu eğitimimiz mentor eğitim modeline göre 1 veya 2 kişilik eğitimler olarak verilir. Talep edilmesi halinde bu eğitim Okademi tarafından Workshop olarak da planlanabilir.

OKADEMİ.CLUB AYRICALIKLARI

Okademi eğitimlerini tamamlayan kursiyerlerin tamamı Okademi.Club üyesi olurlar. Okademi.Club üyesi olan tüm öğrenciler aşağıdaki imkanlardan faydalanır:

  • Parantez Kitap sitesinden ilk kitap alımlarında %90’a kadar indirim imkanı.(Alınan pakete göre değişiklik göstermektedir.)
  • Parantez Kitap sitesinden 1 yıl boyunca yapılacak tüm alışverişlerde %35’e kadar indirim imkanı.(Alınan pakete göre değişiklik göstermektedir.)
  • Okademi Eğitim sitesinde yer alan tüm eğitimlerde 1 yıl süreyle %15’e kadar indirim imkanı (Alınan pakete göre değişiklik göstermektedir.)
  • Okademi’nin anlaşmalı olduğu alışveriş sitelerinden indirimli alışveriş imkanı.
  • Okademi film gösterimleri, sanat etkinlikleri ve diğer etkinliklerin tamamına 1 kişilik ücretsiz davetiye hakkı.
  • Okademi’nin gerçekleştireceği Hayvan Hakları, Çalışan Çocuklar, Sokak Çocukları gibi tüm sosyal sorumluluk projelerine dahil olurlar.

KURS İÇERİĞİ

  • Yönetici Kimdir?
  • Günümüz Satış ve Pazarlama Davranışlarında Değişen Taraflar
  • Pazarlama ve Satış Anlayışında Bütünsel Modeller
  • Müşteri Odaklı Yönetim Anlayışının Geliştirilmesi
  • Müşteri Odaklılık ve Etkin Müşteri İletişimi
  • Müşteri Memnuniyeti Yaratan Temel Özellikler
  • Pazarlama, Satış ve Satış Sonrası Süreçlerde Müşterinin Önemi
  • Müşteri Memnuniyeti Yaratmak İçin Müşteri Türlerinin Analizi
  • Müşteri Memnuniyeti Sağlamada Kişisel Kalite
  • Memnun Müşterinin İşletmeye Olan Etkileri
  • Müşteri İhtiyaçlarının Belirlenmesi
  • Müşterinin Elde Edeceği Değer Analizi ve Müşteri Tatmini
  • Müşteri Şikâyetlerini Anlama
  • Müşteri Şikâyetlerinin Nedenleri
  • Kızgın Müşterilerle Başa Çıkma
  • Müşteri İletişiminde Temel Hatalar
  • Şikâyetleri Çözme Teknikleri
  • Müşteri İlişkileri Yönetiminde Temel İletişim Becerileri
  • Sözlü İletişimin Kuralları
  • Sözsüz İletişim Kuralları
  • Profesyonel Satış Yaklaşımı ve Psikolojik Beklentiler
  • Profesyonel Satıcının Temel Özellikleri
  • Satış Tarzımızı Belirleme ve Etkili Satış Stilleri
  • Satış Performansının Arttırılması
  • Profesyonel Satışta İkna Teknikleri
  • Satışta Etkili Müzakere ve Çatışma Yönetimi

İncelemeler

Henüz yorum yapılmadı.

“Satış ve Müşteri İlişkileri” için yorum yapan ilk kişi siz olun