Sosyal Medya Uzmanlığı

KURS HAKKINDA

Okademi.com tarafından düzenlenen Sosyal Medya Uzmanlığı eğitimi diğer Okademi eğitimleri gibi Üçgen, Dörtgen ve Çokgen paketlerden oluşur ve bireylerin ihtiyaçlarına göre onları yetkinleştirir.

Bu eğitimimiz mentor eğitim modeline göre 1 veya 2 kişilik eğitimler olarak verilir ancak Okademi tarafından grup eğitimi olarak da düzenlenebilmektedir.

Online satın almak istemiyor musunuz? Hangi eğitimi alacağınızdan emin değil misiniz? Bizi hemen arayın eğitim danışmanlarımız sizi bilgilendirsin:
0212 591 46 09 / 0850 520 05 98

Bu ürün şu anda stokta yok veya mevcut değil.

Stok Kodu: Yok Kategoriler:

KURS HAKKINDA

Okademi.com tarafından düzenlenen Sosyal Medya Uzmanlığı eğitimi diğer Okademi eğitimleri gibi Üçgen, Dörtgen ve Çokgen paketlerden oluşur ve bireylerin ihtiyaçlarına göre onları yetkinleştirir.

Bu eğitimimiz mentor eğitim modeline göre 1 veya 2 kişilik eğitimler olarak verilir ancak Okademi tarafından grup eğitimi olarak da düzenlenebilmektedir.

OKADEMİ.CLUB AYRICALIKLARI

Okademi eğitimlerini tamamlayan kursiyerlerin tamamı Okademi.Club üyesi olurlar. Okademi.Club üyesi olan tüm öğrenciler aşağıdaki imkanlardan faydalanır:

  • Okademi Kitap sitesinden ilk kitap alımlarında %90’a kadar indirim imkanı.(Alınan pakete göre değişiklik göstermektedir.)
  • Okademi Kitap sitesinden 1 yıl boyunca yapılacak tüm alışverişlerde %35’e kadar indirim imkanı.(Alınan pakete göre değişiklik göstermektedir.)
  • Okademi Eğitim sitesinde yer alan tüm eğitimlerde 1 yıl süreyle %15’e kadar indirim imkanı (Alınan pakete göre değişiklik göstermektedir.)
  • Okademi’nin anlaşmalı olduğu alışveriş sitelerinden indirimli alışveriş imkanı.
  • Okademi film gösterimleri, sanat etkinlikleri ve diğer etkinliklerin tamamına 1 kişilik ücretsiz davetiye hakkı.
  • Okademi’nin gerçekleştireceği Hayvan Hakları, Çalışan Çocuklar, Sokak Çocukları gibi tüm sosyal sorumluluk projelerine ön davet imkanı.

KURS İÇERİĞİ

Dijital Pazarlamaya Giriş:(Üçgen / Dörtgen / Çokgen Pakete dahil)

Dijital Pazarlama Karması

Dijital Mecralar Vs Geleneksel Mecralar

Marketing Mix

Temel Reklam Modelleri

Online olan bu kişiler neler yapıyor?

Dijital istatistikler bize ne anlatır?

Dijitali diğer kanallardan farklılaştıran nedir?

Dijital pazarlamada stratejik yaklaşımlar.

Tüketici segmentasyonu atölyesi

Dijital Medya Planlama ve Optimizasyonu:(Üçgen / Dörtgen / Çokgen Pakete dahil)

Online reklamcılık nedir hangi bileşenlerden oluşur?
Geleneksel online reklamlar – Bannerlar, Text linkler ve Pop Uplar Zengin medya reklamları
Fiyatlandırma modelleri

Hedefleme

Medya planlamanın temelleri
Reklam kanallarının yönetilmesi
Reklam satın alma.
Reklamların optimizasyonu.
Satın alınan, sahip olunan ve kazınılan medya arasındaki ilişkiler.

Reklam kanallarının değerlendirilmesi.
Yeniden satın alma.
Reklam raporları.
PPC, PPM, PPA ve PPL.
ROI’lerin değerlendirilmesi.

Sosyal medya ağları:(Üçgen / Dörtgen / Çokgen Pakete dahil)

(Facebook, Twitter, Foursquare, Pinterest, Instagram, Linkedin, Youtube, Vine)

Bir online community nasıl üretilir, ana dinamikleri nelerdir?

İçerik pazarlaması ve sosyal medya yönetimi
Kullanıcılarda aidiyet hissi yaratma metodları
Sosyal medya ile pazarlama
Sosyal Medya Siteleri, Online Topluluklar & Sanal Dünyalar
Etkileşim ve İçerik Stratejisi

Sosyal Medya İletişim Planı Oluşturma(Üçgen / Dörtgen / Çokgen Pakete dahil)

Sosyal Medya Kanallarının seçilmesi

Sosyal Medya iletişim hedeflerinin belirlenmesi

Rakip Analizlerinin yapılması.

Sosyal Medya yönetim planının hazırlanması

Sosyal Medya içerik takviminin hazırlanması.

Sosyal Medyada marka duruşu geliştirme(Üçgen / Dörtgen / Çokgen Pakete dahil)

Sosyal medya marka entegrasyonu

Sosyal medyada marka duruşu geliştirme

Sosyal medya destekli pazarlama ve medya planı

Sosyal medya pazarlaması için wireframe hazırlama

Örnek durum incelemeleri

Sosyal Medya Yönetimi ve Araçları:(Üçgen / Dörtgen / Çokgen Pakete dahil)

Sosyal Medya Yönetimi

Sosyal Medya Yönetim Araçları

Sosyal Medya İçerik Takvimi Oluşturulması

Sosyal Medya Takibi ve Raporlama:(Dörtgen / Çokgen Pakete dahil)

Sosyal medya monitoring araçları

Sosyal medya raporları oluşturma.

Sosyal medya raporlarının incelenmesi ve anlamlı bilgiye dönüştürülmesi.

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) – Sosyal CRM’e Geçiş(Dörtgen / Çokgen Pakete dahil)

CRM Nedir?

CRM Neyi Amaçlamalıdır?

Sosyal CRM Nedir?

Sosyal CRM Neden Önemlidir?

Veri Nasıl Toplanır?

Veri Nasıl Analiz Edilir?

Veri Nasıl Anlamlandırılır

Sosyal Medyada kriz yönetimi:(Dörtgen / Çokgen Pakete dahil)

Sosyal medya krizleri nasıl oluşur?

Sosyal medya krizlerine müdahele etme.

Sosyal medya krizi için genel stratejiler

Sosyal medya krizi sonrası marka iletişimi

Sosyal Ağlarda Reklam:(Çokgen Pakete dahil)

Facebook, twitter reklam modelleri,

Facebook reklam ara yüzü detayları,

reklam yönetimi, reklam modellerinin efektif bir karışımda kullanılması için teknikler

Sayfa ayarları, moderasyon ve ana yönetim gereçleri

E-mail Marketing & Inbox’a ulaşma: (Çokgen Pakete dahil)

E-mail Marketing startejileri

Segmentasyon ve ölçüm açısından e-posta pazarlama

Neden ve nasıl e-posta pazarlama?

Başarılı e-posta pazarlama için teknikler

Diğer pazarlama bileşenleriyle entegrasyonu

E-mail testleri ve takipleri

İncelemeler

Henüz yorum yapılmadı.

“Sosyal Medya Uzmanlığı” için yorum yapan ilk kişi siz olun